18 Eylül 2019
Her sene gerçekleştirilen E3 etkinliğini düzenleyen ticaret birliği ESA, şimdiden önümüzde yılın etkinliği için kolları sıvamış gibi duruyor. Gelen haberlere göre şirket daha çok ünlü oyuncu, sosyal medya fenomenleri ve “ücretli medya ortaklığı” getirme konusunda çalışmalarına başlamış. ESA üyeleri ayrıca etkinlik biletlerinin sayısını 10,000 arttırarak toplam sayıyı 25,000’e çıkarmış oldu.
E3 etkinliği, önceki yıllarda daha çok medya odaklıydı fakat son birkaç yıl içinde kapılarını herkese açmıştı. GameDaily’nin şirket içinde yaptığı bir sunumdan sızdırdığı bilgilere göre ESA, önümüzdeki sene etkinliği daha çok tüketici odaklı yaparak, duyurulan oyunların daha iyi pazarlanması için turnuvaya katılmış ünlü basketbolcular veya sinema yıldızlarını kullanmayı planlarının arasına almış.
Aslında E3 2019’da Keanu Reeves’in (John Wick, Matrix, Speed) Cyberpunk sunumu sırasında sahneye çıkışından sonra bu haberin gelmesi pek şaşırtıcı olmadı. Ünlü oyunucunun yarattığı etki sonrası ESA’in daha çok yıldız ismi kullanması gayet mantıklı bir hareket gibi duruyor.
" E3 2020’de “Ücretli Medya Ortaklığı” ve Daha Çok Ünlü Sima Olacak konulu haberimizde Teknoloji Haberleri olarak sizlere E3 2020’de “Ücretli Medya Ortaklığı” ve Daha Çok Ünlü Sima Olacak ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Teknoloji Haberleri olarak hemen yukarıda E3 2020’de “Ücretli Medya Ortaklığı” ve Daha Çok Ünlü Sima Olacak ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "
Konya Selçuk Üniversite Gazetecilik mezunuyum. Teknolojiye merakım azımsanamayacak kadar fazla. Uzun yıllar farklı yayınlarda ve farklı alanlarda içerikler ürettim ve editörlük yaptım.
Copyright © 2015 - 2019 Tüm Hakları Saklıdır.